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Estrategia. Segmentos y cliente potencial (buyer persona) / Estrategia. Segmentuak eta bezero potentziala (buyer persona)
Cada vez más empresas y organizaciones se dan cuenta de la importancia de pivotar su estrategia en torno al cliente. Pese a que muchas se autodenominan “customer centric”, la realidad es que solo unas pocas saben lo que esto implica realmente. Los clientes están empezando a dar mayor importancia a la experiencia de cliente, incluso por encima de factores hasta ahora determinantes como lo son el precio o el propio producto. Es decir, el diseño de una experiencia exitosa conllevará también una mayor captación y retención de clientes. / Gero eta enpresa eta erakunde gehiago konturatzen dira bezeroaren inguruko estrategia bultzatzearen garrantziaz. Askok beren burua “customer centric” deitzen duten arren, egia esan, gutxi batzuek baino ez dakite horrek benetan zer esan nahi duen. Bezeroak garrantzi handiagoa ematen ari zaizkio bezeroaren esperientziari, baita orain arte erabakigarriak ziren faktoreen gainetik ere, hala nola prezioa edo produktua bera. Hau da, esperientzia arrakastatsu bat diseinatzeak bezeroak gehiago erakartzea eta atxikitzea ekarriko du.
La segunda sesión de estrategia digital tendrá dos ejes. El primero serán las estrategias que seguir para dar los primeros pasos en generar experiencias de cliente satisfactorias. Para ello se utilizaran casos de estudio y ejemplos prácticos. El segundo será el diseño y cumplimentación del buyer persona a modo de ejercicio práctico, para el que cada participante entienda las motivaciones, frustraciones, desencadenantes y criterios de compra de sus clientes, entre otros. / Estrategia digitalaren bigarren saioak bi ardatz izango ditu. Lehena bezeroaren esperientzia egokiak sortzeko lehen urratsak emateko jarraitu beharreko estrategiak izango dira. Horretarako, azterketa-kasuak eta adibide praktikoak erabiliko dira. Bigarrena, berriz, buyer pertsona ariketa praktiko gisa diseinatzea eta betetzea izango da. Horretarako, parte-hartzaile bakoitzak bere bezeroen motibazioak, frustrazioak, eragileak eta erosketa-irizpideak ulertuko ditu, besteak beste.
Ponente/ Hizlaria
Peio Madrid. Lecturer Mondragon Unibertsitatea.
Desarrollo / Garapena
- Modalidad / Modalitatea: Presencial / Presentziala. Urigain Etxea. Andoain.
- Idioma/Hizkuntza: Euskera / Euskara.
- Fecha / Data: Jueves, 1 de febrero de 2024 / Osteguna, 2024ko otsailaren 1a.
- Horario / Ordutegia: De 14:00 h. a 16:00 h. / 14:00etatik 16:00etara.
Matrícula / Matrikula
Gratuita. Previa Inscripción / Doakoa. Aldez aurretik izena emanda.
Inscripciones / Inskripzioak
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